Вже майже пів року світ потерпає від пандемії коронавірусної інфекції. Днями у Шепетівці зафіксували новий спалах КОВІД-19. Щоб уберегти життя своїх абонентів та працівників комунального підприємства, Шепетівкаводоканал нагадує про безпечні можливості співпраці.

Безпечні платежі через абонентський відділ

Вже декілька місяців у приміщенні Шепетівкаводоканал тимчасово переобладнали абонвідділ.

“Щоб дотримуватися санітарних норм, які передбачені у період карантину, ми були змушені перенести абонентський відділ для прийому громадян так, щоб люди могли оплачувати комунальні послуги безпосередньо на свіжому повітрі, уникаючи скупчення людей у закритому приміщенні”, - пояснює директор КП “Шепетівкаводоканал” Віталій Биков.

Через абонвідділ водоканалу проплати здійснюють переважно старше покоління шепетівчан. Оскільки для пенсіонерів кожна копійка дорога, каса підприємства дозволяє не сплачувати додаткову банківську комісію. Разом з цим, саме ця категорія містян є в зоні ризику інфікування. Тому підприємство зацікавлене створювати більш безпечні умови для своїх відвідувачів.

 

Контроль власних розрахунків через персональний кабінет споживача

Вже понад два роки на офіційному сайті Шепетівкаводоканал діє сервіс “Персональний кабінет споживача”. Тут можна переглядати інформацію щодо особового рахунку та стану розрахунків за послуги водопостачання та водовідведення. Бачити історію нарахувань, платежів, пільг та субсидій. Передавати показники лічильника і стежити за історією показників.

“Сервіс “Персонального кабінету споживача” дозволяє легко і зручно контролювати розрахунки за отримані послуги. Не потрібно спеціально приходити в офіс підприємства. Достатнього зареєструватися і в будь-який зручний для себе час бачити інформацію особового рахунку та вносити показники лічильника”, - наголошує Віталій Биков.

Щоб зареєструватися на сервісі, необхідно перейти за цим посиланням http://pa.shkpvkg.com.ua. Детальна інструкція з реєстрації доступна тут: http://www.shkpvkg.com.ua/index.php/peredati-pokazniki-lichilnika. Якщо виникають запитання чи не вдається зареєструватися, можна проконсультуватися зі спеціалістами водоканалу за телефонами  4-91-47 та 067-381-51-97 з 8:00 до 17:00 у робочі дні. За цими ж контактами з 10-го до 30-31-го числа поточного місяця також можна передати показники лічильників.

 

Онлайн платежі просто з дому

Якщо ви користуєтеся банківськими послугами, які мають власний інтернет-банкінг, розрахуватися за спожиті послуги водопостачання і водовідведення можна онлайн. Наприклад, через сервіс “Приват-24” від Приватбанку. Це можна зробити просто зі свого смартфону, сидячи вдома на власному дивані.

 

Будьте на безпечному зв’язку з Шепетівкаводоканал та бережіть себе!