Пандемія КОВІД-19 продовжує уражати мешканців Шепетівки. Щодня з’являється інформація про нових інфікованих. Тому безпека співпраці з абонентами для Шепетівкаводоканалу стає одним із пріоритетних завдань.

Практично вже пів року у водоканалі діє переобладнаний абонвідділ. Було створено такі умови, щоб користувачі послуг установи могли оплачувати комунальні послуги безпосередньо на свіжому повітрі, уникаючи скупчення людей у закритому приміщенні. Однак така система була прийнятна лише у теплу пору року.

“Зараз, в осінній період, на вулиці часто дощ. Не довго залишилося і до зими, не оминути снігових опадів. У таких умовах подавати показники та оплачувати спожиті послуги поза приміщенням не дуже зручно. Тому ми ще з літа почали шукати альтернативу, щоб створити більш комфортні умови і при цьому дотриматися безпечних карантинних заходів. Прийшли до рішення - переобладнати коридор приміщення водоканалу”, - розповідає директор Шепетівкаводоканалу Віталій Биков.

За словами директора, такі переобладнання несуть додаткові витрати для підприємства. Проте вони виправдані, коли йдеться про безпеку і комфорт абонентів.

Нагадаємо, контролювати власні розрахунки кожен споживач Шепетівкаводоканалу може через персональний кабінет споживача. А щоб не створювати черг біля каси підприємства, оплатити послуги можна онлайн через інтернет-банкінг просто з дому.